Hoppeti

Helgen har varit jävligt fin, väldigt bra och jag mår toppen! :) Jag har tagit det lugnt och kollat massa på Lword med Isabelle, lekt med Pudding, ätit massa onyttigt (a) och varit i stallet hos prinsessan! <3 Nu väntar en vecka med fullspäckade dagar och ansvar, och det är sista veckan innan min nya verklighet börjar. På måndag och tisdag om en vecka ska jag infinna mig på Stentorpet och därefter börjar min arbetsrehab for real! Grymt roligt ska det bli! :D

På onsdag är det äntligen hoppträning för Bobo igen! Jag längtar och är såååå peppad! Inte tränat sen i början av sommaren. Har fått bilder från Pay & Jumpen i onsdags så lägger in några nu hihi! :)

Samtliga bilder är fotade av Alexandra Sjöblom

Nu ska jag läsa lite bloggar, gosa med katterna and then... hehehehehehe!
Puss!/m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0