Tjåkiz

I brist på seriösa rubriker så blev det en tjåkiz! Min hest tappar kilon varje dag känns det som, så snart är hon inte en tjåkiz anymore wiihii! Däremot är mina katter rätt så mkt tjåkizar alla tre, men äsch. De äter ju iaf 'food for sterile cats' nu, så de blir nog inte tjåkare iaf..! Jag är iaf inte tjåkiz! Ehm.. Ja, menneh annars då? Jorasatteehhhh!

Dagen har varit jobbig, och ganska bra/obra. Den började bra, men sen så fick jag typ PMS och sen gick det dåligt att rida.. ;( Så nu är jag lite ledsen i ögat.. Ingen biooo blir det ikväll heller, buhuu. Men som tur är får jag mat och mys snart. Det kommer nog få mig lite kladiz igen. :)

Nu blir det ett family guy avsnitt med myskatterna! Tuva har redan börjat värma upp soffan och Ida trampar i mitt knä ^^


Jag måste tagga ner lite, inte sätta för stor press på mig själv. Take it easy mikeli!

Have a najz evening! /m

Ordet är ditt!
Postat av: isabull

yeees thänk you, i will have a very najz evening indeed ;)

2010-09-21 @ 21:34:22
Postat av: elena din ena fena!

varför är du så rolig för?! haha, jag tycker om dig kompizzz! ;D<3

2010-09-22 @ 22:55:53
Postat av: jossan

sv: jaa det lutar mest åt den ;) för då kan jag köra både dressyr och hoppning i den. Den andra är lite mer hoppstil :D

2010-09-24 @ 16:19:18
URL: http://josefineelovsson.bogspot.com/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0