Pinsamt ;)

Hehe, nu var det ju inte sååå många som anmälde sig till min lilla bloggtävling haha xD Mennnneeeh äsch jag skäms inte..! Eller gör jag? Neeeeeej! (a) Så nu ska jag dra en vinnare utav de tre som deltog! ;)

Vinnaren ärrrr Tove!! *trumpet-fanfar* Hon vinner en gästbloggning i min blogg huuuuuh! ;)
GRATTIS! mwahahahahha!

Nu kommer svaren på frågorna ni ställde! Inte så många men alltid kewl att svara på!

Hur gammal var du när du köpte Lizzy?
Jag var 16 år och vi hämtade henne efter att jag slutat 9:an. Direkt efter avslutningen åkte vi iväg hihi :)

Vilket gymnasium gick du på?
Jag gick på Rudbeckianska Gymnasiet i Västerås och läste Naturvetenskapliga programmet.

Skulle du tänka dig att jobba som ambulansförare? xD
Haha, jag tror inte det då jag inte skulle klara av att ta sprutor eller blodprov påfolk.. ;)

Hur kom det sig att du började rida?
När jag var liten avskydde jag faktiskt hästar och tyckte att de luktade illa. Men när jag hade provat att rida islandshäst på kollo så tyckte jag det var så roligt att jag ville börja. Så hösten efter kollosommaren 1998 började jag på Hamre Ridskola. Då var jag 12 år.

Är dressyr elr hoppning roligast??
Hoppning! Även om jag är lite rädd för höjder så hoppar jag ju hellre på min nivå då än rider dressyr. ;) Jag älskar även att kolla på hoppning! (träningar, tävlingar från clear round till elitnivå!)

Sådär då! ;) Tove, du kommer att få ett 'vinnarmejl' inom kort hehe!

PEACE OUTTTT!/m


Ordet är ditt!
Postat av: Klara

Jag hade faktiskt tänkt "anmäla" mig till din tävling, men jag kom inte på något att fråga :/ Buhu. :P

2010-09-07 @ 16:33:31
URL: http://klaaras.devote.se
Postat av: tove

Woho :D

2010-09-08 @ 18:03:21

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0