Monday

Sitter och lyssnar på musik och bara njuter av livet. Jag mår bra! :) Har kikat runt på internet och hittat en present åt Isabelle som fyller 20 år i slutet av månaden. Jag är grymt nöjd med vad jag hittat på! Hoppas hon tycker lika mycket om prizenten som jag hehe! ;D

Dagen kommer bjuda på djur, djur och djur! Jag ska strax klä på mig lite mer ordentligare kläder än mjukisbyxor och sedan bege mig till stallet. Pudding ska få följa med och öva på att vara stallhund hihi. Jag hoppas jag lyckas hitta någon som kan vara med honom när jag rider, i värsta fall får han väl vara instängd i boxen, stackan! :p

Sen ska jag hem en sväng till katterna och då ska
Pudding få hälsa på hemma hos min mamma hihi! :D Jag ringde och frågade om det var okej och det var det absolut! Fett braaaa! Då slipper jag liksom åka hundra gånger fram och tillbaka för att lämna honom hos Isabelle innan. Det är toppen att mamma bor så pass nära mig! :)


Ikväll ska vi fortsätta kolla på Lword! Nu har vi 2 avsnitt kvar, sen har vi tagit oss igenom hela säsong 1, yeeha! Det är fan beroendeframkallande att titta på!!! But i like it, and i like it alot!!! Majuuu!

Jag önskar jag hade en datasladd till mobilen, för där finns massa söta bilder på söthunden! Jag får ta och mmsa över de tilll någon kanske haha..! x)

Ha en bra dag! /m

Ordet är ditt!
Postat av: josefine :D

sv; hihi tack :D

2010-09-15 @ 16:59:24
URL: http://josefineelovsson.blogspot.com/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0