Mjau

Helgen har varit najzig, förutom att jag blev trampad på min stortå igår och trodde den va av.. Så var det dock inte och idag känns den faktiskt redan bättre! Men attans va ont jag hade igår..! ;( Skulle åkt till Bålsta och träffat mina bruds, men fick ställa in det p.g.a den onda tån.. Det var väldigt synd så jag hoppas jag kan åka dit och iaf träffa Cassandra snart!

Har hunnit med annat i helgen iaf, bl.a har jag kollat på SAW 3, varit och lunchat på IKEA, fikat med mamma och hennes kompisar ute på landet. Där fanns även 5 st små kattbebisar som nyss fyllt 11 veckor. Gissa om jag ville ta med varenda en hem?! Har bilder i mobilen men tyvärr ingen datasladd.. :( Hittade en bild på facebook på 3 st av dom iaf hihi :)

Fotot lånat av Caroline Strandberg

Nu väntar en ganska fullspäckad vecka och jag är helt ivrig mihihi! Planeringen för veckan lyderrrrr;

Måndag;
Rundvandring och inskrivning på Stentorpet
Stan med besta Jessicus!

Tisdag;
Dagmatte åt Pudding
Rida Lizzy

Onsdag;
Morgonfodring
Dagmatte åt Pudding
Pay & Jump med Lizzy

Torsdag;
Dagmatte åt Pudding
Rida Lizzy
Kvällsfodring

Fredag;
Dagmatte åt Pudding
Rida Lizzy

Sen tillkommer det nog grejjer allt eftersom mjauuuuu!
Skulle vilja smyga in ett bio-besök och se
'who is zaaaalt' oxåååå! ;)

Kvällen har varit ruulig! Jessicus följde med till stallet med sina söthundar och de sprang runt som riktiga tokstollar haha! ^^ Jag är liiiite kär i hennes Dante!

Barn typ 10 år utanför ica:
- Åh vilken söööt hund, den där vita med brunt..
- Mamma, det ser ut som en rottweiler.. Äre det..?
- Du får fråga..


Jessicas hundar är en tax (Zorro) och en whippet (Dante)! xD


sööjthundarna! :*

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ta lite kvällsmat!
Efter det blire sängen i hyffsad tid så jag orkar upp vid halv nio imorn bitti!
Pussdåååå!/m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0