Läsare

Jag tänkte att mina läsare skulle få svara på 3 enkla frågor idag! Och samtidigt får varje läsare fråga mig 3 frågor om VAD SOM HELST som jag kommer svara på i ett inlägg sen.

Mina frågor till er är;
1. Följer du min blogg via bloglovin?
2. Varför följer/läser du min blogg?
3. Vad är det bästa med min blogg?


Behöver självpeppning just nu så vi sparar vad som är sämst med bloggen till ett senare tillfälle!
Bland alla som svarar och även skriver 3 frågor till mig kommer jag dra en vinnare som får ett hemligt pris! Lämna därför mejladress i kommentarsfältet så jag kan kontakta er! Det är ett pris som passar alla, oavsett kön, ålder eller intresse! :)

Vem som vinner och vad priset är kommer att publiceras på måndag! Fråga på nu! :)


Klara, färdiga, gå! ;)

Ordet är ditt!
Postat av: sara :D

1. Nä det gör jag inte, gillar inte bloglovin, men kollar din blogg varje dag ändå :)

2. För den är rolig och det är kul att läsa den? :D

3. När du skriver om Lizzy, stallet och sånt :)



Frågor;

1. Hur gammal var du när du köpte Lizzy?

2. Vilket gymnasium gick du på?

3. Skulle du tänka dig att jobba som ambulansförare? xD

2010-09-03 @ 10:15:28
URL: http://youknowsara.blogg.se/
Postat av: Matilda

skickades iväg innan jag var klar:S Aja skriver om. :D



1. Självklart!! :D

2. Kul att läsa. :)

3. Att läsa inlägg om stallet och så. ;)



Frågor:

1. Är dressyr elr hoppning roligast??

Kommer inte på någon mer:/ Vart en fråga iaf:D

2010-09-03 @ 16:30:47
URL: http://ponnyhopparn.blogspot.com
Postat av: Tove :)

1. Aa :)

2. Roligt att läsa :)

3. Lär känna dig bättre och den handlar ju om hästar ;)



Frågor:

1. Hur kom det sig att du började rida?

Sen kommer jag inte på nån mer :(

2010-09-04 @ 23:12:28

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0