Duktig

Idag ringde jag äntligen det där samtalet som jag skulle gjort för ett bra tag sen. Det var bra gjort, jag är stolt! Nu har jag det att se fram emot. Nästa vecka blir jag inskriven. :)

Har haft en helt okej dag faktiskt. Saker och ting har lagt sig lite och jag har turen att ha såna underbara människor runt mig. Stallet är verkligen min räddning, jag är så glad att man bara kan vara där, utan krav och att det är helt okej att få vara ledsen.

Tankarna snurrar som mest på kvällen och jag är glad att jag hade sällskap av min vän Michelle igår kväll och inatt, kunde sova utan panik ångest och det var så skönt. Har inte kunnat sova ordentligt på flera nätter. Efter det så har dagen flutit på helt okej som sagt och det var skönt att få umgås med stalltjejerna på kvällen. Jag, Carro, Sandra och Maja satt och pratade i cafeterian och jag har verkligen världens bästa vänner som får mig glad och lyssnar. Så skönt att allt känns som vanligt med er fastän vi inte setts allihop på hela sommaren.

Jag lyckades dock bli ute låst från stallet..
xD När jag kom tillbaka så var det fodrat och låst, bra därrr! Ringde till Mats som bor nära och han var snäll och åkte dit och öppnade. Hade blivit liiite jobbigt att åka hem utan jacka och nycklar kanske! ;)

Känner mig hyfsat stabil nu och tror jag kommer klara natten med sällskap av mina katter. Jag är nog den starkaste jag vet. *självpeppning*

Godnatt!/m

Ordet är ditt!
Postat av: sara :D

sv; haha men fy vad äckligt :o

2010-09-03 @ 15:06:26
URL: http://youknowsara.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0