29 septemberrr!

Tiden rinner iväg, snart är redan oktober här ju! Imorse var det +4 grader när jag kom till stallet och skulle morgonfodra, brrrrr! Skönt att solen skiner om dagarna i varje fall, annars skulle man nog frysa till en isbit!

Jag har hunnit med rätt mycket idag och klockan är bara lite före tre. Först var jag i stallet som sagt och släppte ut de 5 små söta hestarna! Var klar halv nio och tog bussen hem, käkade frukost och fixade i ordning mig lite mer. Sen gick jag iväg till sjukhuset och var hos min psykolog för första gången. Det gick asbra och hon var verkligen trevlig och det kändes som att våran personkemi liksom klickade på en gång. Fick berätta typ hela min livshistoria i korta drag och det var lite jobbigt, men jag klarade det och var fett stolt när jag var klar! Fick med mig en bunt med papper hem som jag ska fylla i tills nästa gång. Spännandeeee!

Efter det åkte jag ner på stan och mötte upp Isabelle och Daniel. Vi spanade in den nya gallerian IGOR och Daniel köpte lite kläder eftersom att han 'var tvungen att köpa nått' x) Vi lunchade på spicy och jag säger bara M M M! Faan vad gott det är! Jag tycker synd om er som bor utanför Västerås som inte har Spicy Hot! Muummms!!


Detta åt jag idag! Stekta nudlar med kyckling & räkorrrr!

Isabelle fyller ju faktiskt 20 år idag så vi gick en runda på systemet oxå hähä! Och hon blev glad över presenten hon fick av mig! :D Jag hade beställt en kreditkortshållare i svart med hennes namn ingraverat. Den behöver hon med tanke på att hennes betalkort är liiite slitet i kanterna efter att ha legat i byxfickorna.. ;)


Det står då Isabelle Sollén istället för slimcase ;)

Well, nu ska jag ta och vila en stund innan jag sticker iväg till stallet igen. Ikväll äre hoppträning! :)
Puss/m

p.s. jag har namnsdag idag!


Ordet är ditt!
Postat av: Klara

Grattis på namnsdagen! :D

2010-09-29 @ 18:11:21
URL: http://klaaras.devote.se
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

shit i morgon är det oktober :O:O:O

2010-09-30 @ 12:21:18
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Hanna

åh är det nr 14 från spicy? :D det äter jag jämt när jag äter där, fett gott!

2010-10-01 @ 18:31:52
Postat av: bloggägarN

svar; ja det är nr 14! ;)

2010-10-01 @ 20:30:13

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0