Suck

Ta bort den dåliga magkänslan?

Jag har så mycket jag borde ta tag i, och det känns som att jag för tillfället svävar omkring och bara är.. Kanske borde jag lyssna mer på min inre röst, men på något vis har jag ingen ork. Jag borde ta tag i en viktig del gällande hästen, men jag är rädd för konsekvenserna. Varför är jag rädd för att folk ska bli arga? Varför bryr jag mig så mycket om vad andra tycker? Jag måste hur som helst göra det här och det snart.

Och sen att jag rent utsagt har struntat i två viktiga grejer den här veckan gör mig ju bara ledsen. Jag vet ju att jag kan.. Varför är det så svårt att bara göra det då..? Blöööh.. :(

Jag känner mig så himla vilsen och vet ingenting om någonting just nu. Önskar bara att saker och ting ordnar upp sig för jag vill vara en glad mikeli igen..

Idag har jag iaf klippt mig och fick hjälp med att få lite ny färg i håret.

Over and out/m

Ordet är ditt!
Postat av: Cassie

När jag har massa att göra men inte får något gjort brukar jag skriva listor, kan vara för en dag eller för en vecka, det är så skönt när man sen kan bocka av något göromål, ett litet tips bara.. :)

2010-10-07 @ 21:26:09
Postat av: Ulle

du kan få komma hit och hälsa på min toksöta hund så försvinner alla problem för en stund :)

2010-10-08 @ 07:13:03
URL: http://ulrikawennerstrom.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0