Strike!

Har nyss kommit hem från en kul kväll med Isabull, Jessicus och Kajjan! Vi var på Strike och bowlade sönder oss i ca 2 timmar. Man kan ju säga att jag sööög hårt i början och ville inte vara med! Men sen så.. hehehe! ;) Jag kom faktiskt 2:a två gånger.. ;) Och första gången kom jag sist, men kom ändå 3:a totalt höhö. Sista omgången var ju ba klockren! Fick två strike i rad och sen massa spärrz! mwaha! Bara för att mina kära vänner var så snela och gav mig tips på hur jag skulle göra. Besta ni! :)



Tack för att du drog ut mig ikvell! Jag behövde det. Det gjorde mig kladiz! Puss på deeej va :*

Nu ska jag sovaaa! Stallet imorn bitti liksååm!
Godnatt!/m

Ordet är ditt!
Postat av: michelle

haha not yet;) nu njuter jag bara av livet och att kanske bli det...;)<3

2010-10-19 @ 06:11:29
URL: http://millimell.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0