Rawr!

En helt ny vecka står framför mig och det är kanske det coolaste veckan på länge! Imorn börjar jag ju liksom på Willys hehehehe! Det ska bli fett kewl!! På onsdag har jag möte och sen ska jag ÄNTLIGEN klippa mig! På torsdag har jag hunddagiset och på fredag ska jag tvinga någon att färga mitt håååwwwrrrrr! Eller så kanske jag tvingar någon att göra det på torsdagen, för innan det hinner jag inte! *har ett liv* mwahaha!

På onsdag ska jag kolla på alla som ska hoppa på Pay & Jumpen. Jag ska inte vara med den här veckan för jag känner att jag inte vill vara med varenda gång och det gick så bra att träna i onsdags och jag vill gärna ha kvar den känslan! :) Sen efter att jag bestämde mig för att inte vara med den här gången så har min lilla bushest lyckats smita ut ur sin hage 3 ggr så hon har 3 sår på bakbenen och är svullen och varm så det hade ändå inte gått..!

Lilla Maya och Misty ska vara med och hoppa 50 cm innan det börjar hihihi, jag ska såååå mycket filma dom! Och ehm.. jag borde kanske ta tag i det där med att tömma kameran på bilder och filmer innan onsdag då! Så jag kan skicka bilder till Isabelle med Plexus och filmerna till Cassandra..! Och så det finns lite minne på kameran ;)

Mjau! Nu tänkte jag bara skriva att jag är fett peppad inför imorn!! Mwihihihihihiii!

Hejdoooo! :*

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0