Pay&Jump

Idag var det dags för Pay&Jump igen! Hoppade 70 cm idag och det gick 'helt okej bra' som jag sagt till mina vänner! Haha, det vill säga det gick bra! Men vi var inte felfria, men det hade jag inte räknat med heller med tanke på hur det gick när vi hoppade sist på träningen. Vi kom runt med 3 stopp och det är jag nöjd med! Jag tappade benen lite för mycket ur två svängar och sen tittade hon väääldigt mycket på muren när vi kom från andra hållet. Annars så hoppade hon allting! (Det var 9 språng) Och jag blir så glad när hon stannar 1 gång på ett hinder och sedan hoppar på andra försöket! Det är så mycket mer positivt än om hon stannar 2-3 gånger på varje hinder som hon kan göra ibland..!

Duktiii hest! :*



Idag anmälde jag oss till en 3-dagars hoppkurs i november för Tina Svane hihi :) Ska bli jättekul!
Imorn hämtar jag hem min nya soffa! Min mama och Mia är bäst!! <3

Ordet är ditt!
Postat av: fena

tina ägerrrr ^^

2010-10-26 @ 16:22:58

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0