LL

En varm, gråspräcklig, kurrande kisse myser i mitt knä och jag önskar att jag kunde ligga i sängen istället för att sitta på en plaststol framför datorn. Höstmusiken strömmar ut ur mina högtalare och jag är nog rätt höstdeppig just idag, just nu.

När jag duschade ikväll så flög det omkring miljoner tankar i mitt huvud och jag önskar att jag kunde ta ur allt och bara slänga ner på ett papper eller två. Men när jag sätter mig för att skriva kommer ingenting fram.

Ibland lyckas jag skriva någonting, men jag kommer aldrig tycka att jag är tillräckligt bra för att publicera något för allmänheten. Även fastän det är en dröm som jag så länge har haft. Men rädslan över att inte beröra, inte skriva sådär djupt och bra hindrar mig.

Jag ska nog börja läsa en bok nu, fast nej.. Jag behöver inhandla en sänglampa först. Det får bli datorn ikväll igen.

Lyssnar just nu på den här mannen. Bra skit <3
Over and out/m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0