Höstmys

Har legat och gosat med katterna typ hela dagen, jag älskar mina små lurvbollar! Både Ida och Snusk har legat bredvid mig och myst och jag har vaknat flera gånger av att lilla Tuva har trampat på mig ovanpå täcket. Vad skulle jag göra utan er? Kärlekskissar! :*


Det känns skönt att det är fredag och helg nu, då ska jag försöka tagga om inför nästa vecka och sköta mig. Fick en bra kommentar på förra inlägget av min vän Cassandra. Jag ska börja skriva listor på det jag behöver göra. Det är ju faktiskt ett grymt bra sätt, och jag har ju provat det förut. Ibland behöver man påminnas! Tack! :D

Jag är fett nöjd med mitt nya hår hihi. Det blev riktigt bra när färgen kom i! Jag ska skaffa fram en bild så snart jag kan så ska ni få se. Har även bytt till en större töjning i vänster öra, 12 mm here i come! Monstertöjning mwahaha
;) Längtar tills jag kan sätta i min plugg, den är grymt cool!

Ååhh, nu satt jag och kollade igenom massa gamla bilder på mig och Lizzy.. Tänk att jag har haft henne ända sen 2002.. Det är så himla länge, och vi har gjort så mycket tillsammans. Den här blden kommer jag så väl ihåg när jag fick. Min klasskompis hade hjälpt mig att göra ett collage och jag tyckte det blev jättefint och minns hur glad jag blev :)



Nu kommer en liten bildbomb (a)

Jag kan inte tänka mig ett liv utan min fina pärla!
Du kommer alltid att vara den jag håller närmast hjärtat älskade hästis
:')










Puss! :*

Ordet är ditt!
Postat av: michelle

men ahwwiiiie!! fan va ni är söta!:D<3

2010-10-09 @ 16:45:10
URL: http://millimell.blogg.se/
Postat av: jossan :)

sv: uusch håller helt med dig :o

2010-10-09 @ 20:44:52
URL: http://josefineelovsson.blogspot.com/
Postat av: Sara

sv: haha okej :) nä tänkte oxå bara ha namnet isf.. inte hjärtan lr så :)

2010-10-10 @ 22:08:19
URL: http://youknowsara.blogg.se/
Postat av: Sara

många fina bilder :)

2010-10-14 @ 20:48:10
URL: http://www.saraaandersson.devote.se

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0