Höstkrasslig?

Var tvungen att hoppa över hoppträningen igår (haha hoppa över..) p.g.a huvudvärk eller snarare migrän.. -.- Jag har fått det typ 1 gång i månaden nu på senare tid om inte ännu oftare.. Undra vad det beror på.. :/ Har aldrig haft problem med huvudvärk när jag var yngre.. Hjärntumör? xD

Idag har jag också mått allmänt kasst, både fysiskt och psykist. Huvudvärk idag igen och en rejäl skopa ångest.. OGILLA! När man tittar ut så är det regnigt och mörkt och det blir man ju inte direkt piggare av.. -.-

Well, hoppas det vänder imorn så min helg blir bra i varje fall! Tänkte spendera lördagen i stallet och klippa min fluffiga häst igen som har lyckats bli så himla hårig på typ 1 månad?! xD Syns ju knappt att hon är klippt..! Sen blire partajj på kvällen hos Isabelle. Hon har ju fått fast anställning på Ica lagret nu och det ska firas! Blir nog ingen halloween-utklädnad för min del.. Kan säga att jag är rätt pank nu när jag betalat mina räkningar, usch! Tur att jag har världens snällaste mamma som sticker åt mig lite pengar att leva för! Fick liksom 1600 kr mindre den här månaden än vad jag brukar få p.g.a en skitgrej som jag borde fixat lite smidigare men, men..

Sitter just nu i min sköna soffa! Den är så otroligt skööön! Kollar lite på simpsons och har till min stora lycka min nya söta dator i knät! :D Det tog bara en vecka för den att komma hem till mig hihi. Hämtade den igår! :) Har hittat ett otroligt snyggt fodral som jag ska köpa till den när jag får råd med det!



Vad tycks? :)

Nu blir det lite mer simpsons sen ska jag gå och köpa godis.
Puss! /m

 


Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0