Hejsaaan!

Mjahahauuuww! 2 av 3 katter gillar min nya soffa! Jag undrar om min minsta katt kommer bli ledsen när den gamla är försvunnen.. ;( Well, han får väl ligga på golvet om det inte passar! Eller i sängen som han brukaaar. :)

The neeew sofaaaa! Och ja den är snyggare IRL!

Jag har haft en luuuugn helg, med en massa tankar och känslor som jag äntligen tog tag i att prata om igår kväll eller typ i natt. Det var skönt! Jag mår lite bättre nu när jag inte har allt instängt inom mig! Jag har världens beeestaaaa soulmate som alltid finns där för mig!!! Tack bubbiz :*

Imorn börjar jag att jobba lite! ;) Jag ska vara dagmatte åt Pudding 4 dagar i veckan. Så då kommer jag få 50kr/dan! Woohoo! Inte illa för att rasta en sötishund en gång om dagen liksom! Han kommer få följa med till stallet ibland för att jag ska få ihop tiderna. :)

Längtar ihjäl mig tills min nya dator kommer! :))))) Har hittat ett par skor som jag ska beställa hem snart också, mjau va jag gillar dom!

Myyysiga va?! :D

Nu ska jag ta mig till affären och köpa lite mer julmust! Drack upp 1,4 liter igår hahaha xD Julen kommer tidigt iår.. ;) Sen ska jag glo på parlamentet och efter det är det en beck-film på 4:an! :D

Pussdåe!/m

 


Ordet är ditt!
Postat av: Hanna

Sånna skor har jag :D fett sköna.

2010-10-24 @ 20:45:31
URL: http://h.kanerva.blogg.se/
Postat av: Rakel

Så du har också katter:) Trevligt, nu ska jag också följa din blogg!

2010-10-25 @ 18:46:56
URL: http://fraseroflovat.blogg.se/
Postat av: fena

jag vill också köpa saker! mysskorna huuh? jag hittade också ett par jääättesköna, och snygga, men vissa är ju fattiga studenter minsann ;)

2010-10-26 @ 16:24:26
Postat av: Josöfin :>

fin blogg :)

2010-10-28 @ 16:52:36
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0