Freeedaaaag!

Woho, nu är det heeelg! :D Har inte planerat in något speciellt faktiskt, det känns skönt! Ikväll blir det iaf att kolla på Idol, förhoppningsvis hemma hos Jessicus! :) Sen blir det stallet lördag och söndag. Hoppas på bra väder så kanske jag tar med mig kameran ut och tar lite nya bilder. Jag kommer säkert att ångra det jag vill skriva nu haha, men jag vill ha SNÖÖÖ!!! Tänk va mysigt att rida ut i snön på en pigg liten häst och bara njuta! Det är något speciellt med den första snön för året. Det verkar som att alla andra städer utom Västerås har fått sig ett vitt puder ju.

Jag trodde att jag hade tröttnat på snö efter förra vintern, men det finns en liten längtan inom mig ändå hihi! Sen behöver det ju inte vara 2 meter från oktober till mars och -25 grader varje dag! Men hellre det än regn, faktiskt! Skulle vara bra om hagarna frös nu också, det börjar bli rätt kladdigt vid öppningarna och där man går ner/upp med dem.



Ska ta och fota min gamla soffa och lägga upp på blocket tillsammans med mitt gamla köksbord och två stolar som bara står i förrådet och tar plats. Hoppas på att bli av med soffan så fort som möjligt så jag kan börja möblera om! Jag har en så gott som färdig idé i huvudet över hur jag ska möblera och dessutom har jag kommit på exakt vad jag ska ha för foton, hyllor och annat på väggarna och vart. Det kommer ta ett tag till att ha råd med förstoringar, ramar, hyllor och dekorationer, men sen kommer det verkligen kännas som mitt hem! :)

Är helt hästledig idag för andra dagen i rad, skönt! Men längtar redan efter att få pussa på min fina häst! :* Nu är det dags för en aningen sen frukost, därefter ska jag nog kika på en film :)
Puss/m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0