Fredag

Det har varit en berg- och dalbanefredag. Mest dal i början, och lite grubbel på nu på kvällen.

Vaknade rätt sent, hade väldigt svårt att sova inatt. Kändes som att jag låg och blundade hela natten och var precis i stadiet innan man somnar in. Så jag var trött som fan så orkade inte ta mig upp när jag borde gjort det. Så det blev inget Vampire Diaries idag som det var tänkt. :/ Inte orkade jag tvätta heller..! Sen kom ångesten och drog ner mig lite, men skakade av mig den så gott det gick och tog mig ner på stan istället.

Träffade Sändrie och hjälpte henne lite.. ;) Sen åt jag en brunch på Global Living med Josefin och hennes 2 vänner. Sedan gick vi runt på stan lite och jag hittade en najsig tröja på H&M som fick följa med hem. :)

Blev ensam när Josefin skulle hem så jag ringde Jessica som jag inte träffat på år och dag typ. Gick hem till henne och tjålade lite med kissarna medans hon bytte om från posten-kläder. Sen gick vi och tog en fika på Kalle på spången. Snacka om gott med en stor kopp varm chocklad när det var alldeles regnigt ute. Vi satt där i ca 1.5 timme och babblade på. Det var väääldigt trevligt och skönt att få umgås med min älskade vän! Kände hur mycket jag saknat henne när vi satt där och mös! :)

Vi gick och hämtade Pudding efter fikan och så följde jag med Jessica en bit på hemvägen. Hade tänkt gå längre, men det började regna rejält så det fick bli en halv-lång-promenad på ca 30 minuter idag!

Åkte hem och åt pizza framför Idol och har även gottat mig i godis, chips och julmust! Skönt att ingen av favoriterna åkte ut i veckans avsnitt! :)

Ska sitta och slötitta lite på tv medans jag fortsätter prata med fina människor på msn, ska försöka att inte komma allför sent i säng, måste hinna med en del imorn innan det blir party på kvällen! :D

Pussdåe!/m

Ordet är ditt!
Postat av: p

Duktig du e!! Kram P

2010-10-31 @ 18:10:32
URL: http://psykiatrin.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0