3 månader kvar

Det är ett faktum. Det är endast 3 månader kvar av 2010, sen är ett nytt år här! Jag har hört att den här vintern ska bli den värsta på över 1000 år.. Det känns ju lite lagom kul med tanke på hur sjukt kallt det var förra vintern!!! :o Ni kan fatta att jag ska införskaffa mig en riktigt varm vinterjacka innan november är härrr! Kanske ett par varma skor oxå? Ge mig obegränsat med pengar tack!

Well well, nu lämnar vi det där! Det är ju faktiskt höst än så länge och dagarna är lite kyliga men det har ju faktiskt varit sol hela veckan och det gillas! ^^

Då ska vi seee, i onsdags hopptränade jag för Bobo och det gick skitansbra verkligen! Värsta bra rytmen genom hela träningen, speciellt banan på slutet! Och hon har aldrig hoppat så bra i en 5,5a! Duktiii hest!! :* Det var värsta ruuligt för Jessica var med på Bubblan oxå så vi flummade i caféterian med Sandra och nåra till innan träningen och det var så skönt att ha stalltid med bezta jessicus igen! Maha! ;D Hon ska nog få fortsätta hoppa där tror jag, så me is häppi!

Igår va jag hestledig! Det var riktigt skönt då jag har varit i stallet varje dag i typ 2 veckor för lilla Emelie hade gjort illa sig och kunde varken rida eller mocka. :( Men nu så! Så igår var jag på soc och fyllde i massa papper och sen var jag på stentorpet och fick mitt schema! Så nästa vecka börjar jag med 2 arbetspass! :D På tisdagen ska jag vara på Willys och arbeta i affären och på torsdagen har jag hunddagiset på stentorpet. Mihihii! Om ett tag börjar jag även vara på willys på fredagar. Så mina veckor kommer se ut så framöver! :D

Sen på kvällen gick jag på stan med jessica, eller okej, vi skulle gå på stan, men mina pengar hade inte kommit in ännu så det blev en god måltid på kalle på spången som jessica betalade så länge. Massa prat och överanalyserande, som vanligt med andra ord! ;; Sen drog vi hem till henne och sjöng KENT-singstar och flummade hahaha! Kollade på massa gamla filmklipp och bilder och blev värsta nostalgiska! :') Faan va tiden går fort asså! Men minnena lever alltid kvar! <3

Jag kom hem vid halv tolv typ och däckade i sängen som en klubbad säl efter en vecka med mycket aktivitet. Det känns bra! Det känns jävligt bra! Jag är på gång for real nu asså! Och det känns lite läskigt, nu ska jag verkligen bryta mitt vanemönster. Inga fler ligga-hemma-och-dra-täcket-över-huvudet-dagar nu inte!

Nu drar jag till stallet huh!
Puss/m

Ordet är ditt!
Postat av: jessicus

då blev det massor att säga... 1. jag är fett stolt över dig! 2. du är fett söt ^^ hihi! 3. fett kuwl att flumma med dig igen... och sist men inte minst, i love uuuu <3

2010-10-01 @ 17:20:07
Postat av: Eleonor

Jag bloggar om Vm

/ Eleonor

2010-10-01 @ 22:19:14
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: Sara ;D

sv; hahaha, nä gjorde faktiskt inte det :]

2010-10-03 @ 11:45:50
URL: http://youknowsara.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0