Världens finaste!

Träningen för Tina Svane gick så sjukt bra att jag inte finner ord! Det gick så himla mycket bättre än vad jag förväntat mig och att vi skulle klara av att hoppa hinder på 1 meter igen trodde jag nog inte ens i min vildaste fantasi! Faktiskt..! Men herregud vad min fina lilla häst kan hoppa när allting stämmer mellan oss!

ÄLSKADE LIZZY! :') <3


Här kommer en film från träningen idag som jag fixat ihop! :)

Musik




Nu blire sängen! Ska hoppträna i första gruppen i morgon, dvs 7.45 ska vi vara i stora ridhuset!
Så jag lär infinna mig i stallet senast sjuuu! GODNATT! x)

Ordet är ditt!
Postat av: jossan :D

SNYGGT!:D

sv; jaaa :o

2010-11-27 @ 22:51:54
URL: http://josefineelovsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

vad fina ni är :D duktiga!

2010-11-28 @ 00:53:03
Postat av: Anonym

Fin häst! Du hade en riktigt fin sits i serierna! Kul att se er!

2010-11-28 @ 10:47:50

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0