Sad but true..


Och för dig har jag låtsats, och dolt mina tårar
Med dig blir jag mindre, som gubben i lådan

Ändå gick jag tillbaka, och jag måste va galen
Som nyss blivit bedragen, och som tänkte på laget
För jag trängde bort jag-et, och jag såg alla tecken
Men jag ville va bättre, men då blev allting sämre
Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid
Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig



Men jag insåg till slut, och nu är jag på väg mot MIN väg!
Jag måste, för min egen skull! Och det är svårt, så jääävla
svårt! Men jag vet att det är bäst såhär.. just nu.
Och det sköna är nog att jag hade bestämt mig för hur jag skulle
göra även innan jag fick reda på vad som hände i helgen..


Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0