Rain

Det har regnat HELA dagen! Det är inte okej..! All snö är nästan helt borta nu och hagarna blir leriga, för att inte tala om stallplanen och bakom stallet där man typ sjunker ner i sörjan.. :/

Min lilla häst hade tappat en sko igår, men det gick bra att rida inne ändå i alla gångarter. Hon var jättefin och jag provade dessutom att sätta tyglarna i den stora bettringen istället för i en av de små. Då gick hon inte lika lågt med huvudet och arbetade på lite mer med baken! :)

Idag fick hon vila. Hon var supertrött efter att ha varit ute i regnet hela dagen. Så jag borstade henne och myste massor och gav henne massa morötter som hon glatt tog emot. ;) Min sötnos! Ibland önskar man ju att man kunde krympa ner henne och ta med hem. Ha en liten söt häst i soffan och klappa på. Tur att jag har mina katter haha.

Satt med Sändrie i cafeterian och planerade lite mys tills på fredag hihi! :D Ruuligt, ruuligt! :) Sen åt man ju makaroner och köttbullar för 5 kr oxå hehehehe! Tack och mums!

Ahh, jag var duktig och hämtade en hel skottkärra med havre också! Det var jettetungt och det var inte så lätt att dra den tunga kärran över en tok-lerig och på vissa ställen slaskig stallplan. Huhu! Men jag klarade det mwaha!

Jag borde typ städa lite här hemma, men jag är för lat. Jag orkar inte! Det är mycket skönare att sitta bakåtlutad i soffan och halvglo på tv, lyssna på bra musik och bara vara. Jag kan väl städa imorgon.. (a)

För övrigt; Jag har de bästa vännerna i världen!
Snällaste mamman i universum!
Den bästa lilla extra familjen i tegelstallet!
Och de finaste djuren!

Jag älskar er!!! :') <3

Nu blire att kolla på tv och sen family guy på datorn och sängen i lagom tid iaf så jag orkar upp klockan 7 imorn!

Herrå!/m

Ordet är ditt!
Postat av: sändrie

och vi älskar dig!

2010-11-16 @ 14:08:26

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0