Oaktiv

Snacka om seg dag, har inte gjort någonting alls på hela dagen! Riktigt skönt, men nu börjar det bli långtråkigt.. Gjorde ju ingenting igår heller typ så nu längtar jag till imorgon..!

Tror nog att jag har behövt de här två dagarna i ensamhet och tråk ändå, dels för att vänja mig vid all tid jag nu kommer ha för mig själv och dels för att jag behövt bearbeta saker i min egna takt.

Saknaden varvas med tankar om framtiden och jag tror jag börjar känna att jag klarar det här. Men vissa stunder känns det jobbigt som fan och jag saknar henne för mycket. Jag tror dock att jag kan lyckas ta mig igenom det här utan att gräva ner mig, för jag har mycket annat att fokusera mina tankar på. Det känns bra att helgerna för 3 veckor framåt är planerade och fulla så jag slipper sitta och tänka massa! :)


I morgon åker jag ut till stallet med Anki och Iza rätt tidigt. Ska rida ut med Maya & Iza och sen bara pyssla en massa med min fina Lizzy! På kvällen ska jag leka med min saknade beesstizzz Jessicus och kolla på parlamentet och Beck! Söndagstradition? ;)

Det slog mig just att jag inte ätit något ordenligt på hela dagen.. Ska nog ta mig lite mat strax! Sen blir det att fortsätta pyssla med Myrby-filmerna som inte alls vill som jag, och hoppas på att det blir bra någon gång! x)

Herrå!/m


Ordet är ditt!
Postat av: michelle

hahah det är en mini sengångareeeeee!!:D Like mini-Sid;) hahah såg du ögonen på den!?:'D typ krejsyyyyyy;)

2010-11-14 @ 11:51:51
URL: http://millimell.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0