Ny video!!

Nu har jag laddat upp en video utan musik eftersom den förra blev blockerad p.g.a av upphovsrättsliga skäl..!

Jag fick aldrig bukt på filmerna från när Iza & Maya var och tävlade på Myrby då filmkameran spelade in allt i HD och det fungerar inte alls i Movie Maker.. Blir bara seeegt som tusan eller dubbelt så snabbt.. :(
Har i varje fall en film på Maya och Misty nu som jag fixade ikväll. De hoppade 60 cm på pay & jumpen på Hamre idag och det gick superbra! Titta själva! :D Ljudet är ganska lågt på min dator iaf, så höj ordentligt så ni hör musiken också! :)
Iza och Kate kommer såklart också upp i bloggen så fort jag har en film på dem! :)
Puss/m
Jag fick aldrig bukt på filmerna från när Iza & Maya var och tävlade på Myrby då filmkameran spelade in allt i HD och det fungerar inte alls i Movie Maker.. Blir bara seeegt som tusan eller dubbelt så snabbt.. :(

Har i varje fall en film på Maya och Misty nu som jag fixade ikväll. De hoppade 60 cm på pay & jumpen på Hamre idag och det gick superbra! Titta själva! :D

Musiken finns nu här i ett eget klipp istället. Så lyssna på det här samtidigt som ni kollar på filmen hehe! :D





Iza och Kate kommer såklart också upp i bloggen så fort jag har en film på dem! :)
Puss/m

Ordet är ditt!
Postat av: jossan :)

sv; jaa det måste jag :D:D

2010-11-21 @ 10:41:15
URL: http://josefineelovsson.blogg.se/
Postat av: jossan :)

sv; kanoooon, tackar:D

2010-11-21 @ 10:43:18
URL: http://josefineelovsson.blogg.se/
Postat av: Tove

Fin blogg :D

Allt bra?

2010-11-21 @ 11:33:14
URL: http://londoninmyheart.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0