MysPys!

Hihi, kom hem från stallet vid åtta och kilade in på Ica innan och handlade massa gott!
Hittade även ett mysigt och fint julpynt som jag hängde upp i mitt fönster när jag kom hem!


Blev lite julkänsla! :D



Har kollat på Idol och Jay är verkligen grym! Olle också! Men hejjar på Jay! :) Hoppas Minnah åker ut ikväll!!! Cirkus Möller va ju roligast som vanligt hahaha..! Och nu kollar jag på 1.45m-hoppningen i Globen live på svtplay hähä! Är frisk nu och taggar som tusan till träningen i morgon! Hihi! :D

Pussdå!/m

Ordet är ditt!
Postat av: sara :D

sv: hahaha jag med xD den såg asrolig ut!

2010-11-26 @ 23:33:45
URL: http://youknowsara.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0