Mjau

I lördags jobbade jag på tävlingarna på Hamre hela dagen! Var där vid halv åtta och fodrade och släppte ut hästarna innan och började jobba vid 8. Var funktionärsansvarig och det var jättekul! :) Rätt stressigt, men jag fixade allt och hade många bollar i luften under hela dagen!

På kvällen åkte jag hem till Malin som också bor på Viksäng. Det var dags för tjejkväll med Cassandra, Maria, Angelica och så Malin då! ;) Vi käkade massvis med våfflor och snackade! Det var jättekul och trevligt att träffas! :D Malin väntar sitt andra barn och jag fick känna på magen och för första gången i mitt liv har jag nu känt en bebis-spark inifrån magen! Det var magiskt! :'D

I söndags hade jag tänkt jobba på tävlingarna, men jag försov mig och orkade inte så jag var hemma och tog en slappardag! Det var schöööönt. Hade dock fett med ångest när jag åkte till stallet på eftermiddagen och bröt ihop i stallgången.. Som tur var har jag så himla snälla stallkompisar som stöttar och tar hand om mig!! Hade pepptalk och berättade massa för Mats och Anki och efter det kändes allt mycket lättare! På kvällen lekte jag med Jessicus. Vi kollade på parlamentet och Beck och snackade massa som vanligt. Hon har btw världens sötaste lilla valp! Jag är kär i Dante! (a) :*


Idag har jag också mått rätt kasst.. Men framåt eftermiddagen och kvällen har jag peppat mig själv med massa positivt så just nu känner jag att det här kommer gå! :) Var ute i stallet på kvällen och skrittade en sväng barbacka på min fina häst. Det var urmysigt och jag frös inte alls då jag satt på ett tjockt täcke och hade varma kläder på mig. Lizzy skrittade på i full fart och kändes glad och pigg! Jag kände hur lugnet kom tillbaka till mig när jag satt på hennes rygg och bara gungade fram i mörkret. Underbara varelse! :')

Åkte ner på stan efter stallet och käkade en burgare på donken, mums! Tog sen en promenad med Pudding och han var så jäkla söööt! Pinnade på och var jätteglad! Han var superglad när jag kom innanför dörren också, helt till sig haha. Så han gjorde mig också på bättre humör! Vi var ute i en halvtimme, sen tog jag bussen hem och har myst med Ida sen dess typ. :)


Pudding! :*

Ska ta och äta några clementiner och dricka julmust nu, så jäkla gott! Imorn ska det kanske komma 1 dm snö! :o Får väl se hur det ser ut på marken när man vaknar! ;D

Hejdoooo!/m

Ordet är ditt!
Postat av: isabull

pudding loves youuu! typ nästan mer än mig, eftersom du går så långa promenader med honom ;D

2010-11-08 @ 23:51:59
Postat av: Matilda

sv: Tack!!:D

2010-11-09 @ 12:02:35
URL: http://ponyhopparn.blogg.se/
Postat av: Ulle

Heja dig!!!! :)

2010-11-09 @ 19:22:38
URL: http://ulligt.devote.se

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0