Meine wochenende!

Och för er som inte är allmänbildade betyder det Min helg på tyskaaaah! Disco Pogo Dingalingaliinnnnnngggggg! Menneeh ja, zie helg dårah! I fredags lekte jag med mina saknade flickor Maja, Sandra och Jessicus. Vi myste med tacos, pepparkaksbak, cirkus möller, en och annan ryk och massa snackiz! Det var mysspyss på hög nivå och även om pepparkakorna inte gick att äta så bra, blev det en lyckad kväll! :)



mömsssss!

Lördagen tillbringades först i stallet med min fina prinsessa och på kvällen var det dags för inflyttningsfest hos Clariz! Kvällen började riktigt bra och alla hade kul, men sen vare nån pundare som snodde grejjer ur typ allas jackfickor och sprang iväg, så då blev det polisanmälan och grejjer och så var den festen slut. Dumma idioter som ska förstöra så där för andra! :@ Kom hem vid ett och fastnade vid datorn till tre och somnade väl en timme senare.. x)

Så det tog på krafterna att kravla sig upp när klockan ringde sju imorse.. Men upp och iväg kom jag och tillbringade hela förmiddagen i stallet. Fodrade, släppte ut, fyllde på vatten i Lizzy's hage, sopade, krattade, red, mockade, gjorde mat och kollade när Iza och Maya red. Fick skjuts hem av snälla Anki och var hemma typ en timme. Sen drog jag med Hänna till Clariz place och käkade pizza! Det var gott kan jag lova! Myste lite där med family guy, världscuphoppning och lite chitchatt liksom. :)

Fick skjuts hem av Hänna och nu sitter jag med ett paket ballerina kladdkaka och tänkte mysa ner mig ordentligt framför tv:n om en stund. Parlamentet följt av antingen Beck eller senaste avsnittet av Vampire Diaries som jag missade i torsdags. Trodde ju dessutom att det var slut för säsongen, men det var tydligen bara så det stod för att man skulle veta vilket avsnitt det var antar jag, för i torsdags sändes första avsnittet av säsong 2! :D

Det lutar mest åt att kolla på VD och sen sova för imorn väntar tvättpass, jobb, intag av hästar och ridning. Det blir en lång med rolig dag med andra ord! :)

Puss/m

Ordet är ditt!
Postat av: sara :D

sv: ja det är gryymt snyggt! vet inte, runt 900-1000 skulle jag tippa på..? ;)

2010-11-21 @ 21:55:20
URL: http://youknowsara.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0