Klantig

Well hello! Idag var jag så stressad när jag skulle iväg så jag glömde min mobil hemma..! Och gaaah, jag kände mig så sjukt naken utan den.. Visste ju inte ens hur mycket klockan var! Fick köpa lösa bussbiljetter också eftersom jag brukar köpa sms-biljetter. Snacka om omställning! x)

Nu ska jag betala räkningar! (bläääh!) Sen kolla på Våra vänners liv, pensionärsjävlar och RAW comedy club! Älska tv-programmen på måndagar! :D I någon av reklampauserna kommer jag även skriva ett blogginlägg med vinnaren av den hemliga julklappen! ;)

Var aldrig ut till stallet idag, så det blev inga foton på julpyntet tyvärr! Men i morgon tar jag mig dit och bring the camera! Ska ge mig på att göra en julig header sen när jag har lite vinter/jul bilder! :)


Finaste Tuva! :*

Ordet är ditt!
Postat av: Mikaela

Haha, det är vid såna tillfällen man fattar hur beroende man är av mobil ändå. ;)

2010-11-29 @ 21:31:51
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0