Hej mitt vinterland..

Nu är jag hääääääär! Det är massvis med snö ute och det snöar lite nu också! Totalt myyys! :D

Bestämde mig för att inte träna idag då jag inte alls känner mig nå pigg och inte vill bli sjukare. Har vilat hela dagen i soffan med kuddar och täcke. Datorn har varit min bästa vän tillsammans med de olika play-kanalerna! Älska att man kan kolla på Globen Horse Show live på svtplay.se :D Tack till Hännaaa som skrev det på fejsbook! ;) Sitter och väntar på att 'Tränarnas Mästare' ska börja. Bobo's häst Tossan ska vara med där med självaste Pether Markne på ryggen! Självklart vet jag det för att Jessicus är hästskötarN hihi.


Bobo & Tossan

Har kollat på Vampire Diaries från igår också och ja.. det blir ju mer och mer spännande för varje avsnitt!! :o

Ska gå över med lite tvätt till mamsen sen eftersom jag var sjuk igår när jag hade tvättpass. Tur att mami bor nära och har tvättmaskin hemma! Efter det tar jag mig ut till stallet och pysslar lite med pärlan som får vila idag.

Tänker bara vara hemma sen ikväll och kolla på Idol och sova i tid! Sen hoppas jag att jag är pigg i morgon så jag orkar åka och köpa massa julpynt! Ska julpynta i stallet på söndag och även hemma tänkte jag hihi! Har hittat massa fint som kommer passa jättebra här hemma! :D Blir att fota alltihop sen när det är inhandlat och uppe! :)


Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0