Dagens Ridpass

Red ut i den svala luften tillsammans med Isabelle på Plexus och Matilda på Shakira! Det var ca -13 grader och vi red barbacka på våra söta springare, eller ja vi hade utetäckena på, bekvämt och varmt! :) Vi skrittade genom Björnöskogen och tog sedan trav och galopp på Hässlöfältet och jävlarrrr va min lilla häst sprang i ena varvet haha, jag fick inte stopp på henne så var tvungen att göra två volter innan hon saktade av till trav! x)

Vi skrittade sedan halva åsen och när vi kom till gymnasiehagarna så låg det något läskigt på marken så Lizzy hoppade till åt sidan och började trava och jag gled ner på ena sidan och verkligen hängde.. Men jag lyckades på något vis kravla mig tillbaka upp på ryggen haha! Snacka om skillz! (h)

Mina tår var isklumpar efteråt och jag trodde de skulle ramla av, men konstigt nog så har jag kvar varenda tå!


Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0