Blöööh!

Skitdag. Allt känns fel. Jag saknar allt. Fan oxå. Ville inte att det skulle bli såhär. Varför ska det vara så svårt? Orkar inte ha alla dessa känslor som trycker innanför bröstkorgen. Fan. Fan. Faaaaaan. Igår kände jag mig så stark och idag så bara föll allt. Jag orkar inte bearbeta allt just nu! Jag vill bara vara glad juuuu..!

Idol om en timme. Sen ska jag kolla på Vampire Diaries som jag missade igår. Sen ska jag väl typ sova och hoppas att jag vaknar gladare imorn. Åker nog ut till stallet fastän jag är hästledig. Behöver det.

Sluta deppa, börja steppa.. Ge mig ett par skor då!

Jag undrar om du tänker fram och tillbaka lika mycket som jag..


Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0