well hello

Jag vill åka till Peace and Love, Gröna Lund, Kolmården, Parken Zoo, Liseberg och Arvikafestivalen.

Det kuliga är att jag inte har några pengar så egentligen kunde det ju ha fortsatt vara vinter så kunde jag få vara deppig och låsa in mig i min egna lilla bubbla till värld i några månader till. *fett jävla negativ*

Valborg var fett överskattat och sammanfattas såhär; uppbrunnen jävla majbrasa eftersom vi gick dit försent, panikångest-attack, dricka-massa-cider-fort-som-fan-och-bli-full, slisk för 80 kr i 40 min = totalt värdelöst, donken, hem och däcka.

Jag är sjukt negativ just nu och vill bara klaga av mig..!

Vill ha tillbaka min Jessicus och våran underbara sommar 2009 tillsammans med mina bruds. Jag saknar allt så det gör ont och jag hatar att det aldrig mer kommer bli samma sak. Allt är förändrat nu and i hate it sometimes!!!

Jag vill köpa en hundjävel! Kanske ska sälja mina kattrackor och köpa en söt liten maximilian-kopia instead?! Hmm, njee klart jag inte ska göra mig av med mina bebisar men jag vill ha en liten hund fan..!


Maximilian :')

Jaja, nog om det negativa.. försöka vända på tankarna! På torsdag, den 6 maj börjar jag på ett s.k arbetsrehabcenter, hohoho. Får se hur det går, är nervös som bara fan! Tror jag skulle börja vara där 2 dagar i veckan, typ hjälp..? Jag har inte gjort något regelbundet på 1 år 7 månader vafan!

Well, dagen har sugit getpung. Har varit bakis och trött och sjukt negativ. -.-
Ska ta min negativa klang och dra en cigg nu. Något som kväver ångesten för tillfället i varje fall!

Over and Out/Lil'M

Jag känner mig fångad i allt ibland. Jag tror jag behöver en skopa frihet. En skopa liv.
En skopa med.. you tell me.. nått som får mig att orka och att våga tro

P.S. På tal om någonting helt annat. Min häst är verkligen finast! I onsdags på träningen hoppade vi alla hinder på 90 cm! Fyfan va vi är braaaa! Jag älskar att du får mig att våga igen Lizziiiie! Du är det bästa jag har. <3 Alla mysiga stunder med dig på kvällarna i tegel är guld värda. Bara du och jag och kärleken. Du är min luft baby, min finaste diamant. Jag släpper dig aldrig!!! <3

Ordet är ditt!
Postat av: .

i love you sis

2010-05-02 @ 01:26:28

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0