tiiidoooo!

Just det! Tiiidooo! Det var längesen vi brukade säga så varje gång vi svarade i telefon eller sågs, och det var ungefär lika länge sen jag var en aktiv bloggare? ;)

Tänk att tiden går så fasligt fort ibland! Om typ 2½ vecka tar min bästaste kompiiiz Jessicus STUDENTEN! :o Jag kommer ihåg när du fyllde 16 år och precis hade börjat ettan på gymnasiet, hur vi längtade tills du skulle bli lika gammal som mig och fick gå på krogen. Och jag vet hur mycket du längtade efter att sluta skolan och få flytta hemifrån och allt det där! Och tänk snart är dagen här..! Sen innebär det såklart blandade känslor.. Man ska lämna någonting som har varit en trygghet så länge som i stort sett hela sin uppväxt. Och det där med att flytta hemifrån kanske tar sin lilla tid det också. Men när du lämnar 12 år av studietid bakom dig är du iaf en bra bit på vuxenstigen! :) Jag är glad att jag har fått vara din vän under många år nu och att jag kommer få uppleva din stora dag på sidan om, med en filmkamera i högra handen! Det blir nog ett fint minne om jag inte råka radera hela filmen sen. ;)

Well, nog om studenten och allt sånt! Idag regnar det ute, vilket vi får hoppas att det inte gör den 11:e juni.. ;p Inte heller får det regna den 6:e juni för då bär det av mot Strömsholmstävlingarna tillsammans med massa Hamrefolk! Vi ska hejja fram vårat ponny-elit lag som rider SM! Kommer nog blir riktigt skoj! Hoppas vi får ihop bästa hejjarklacken, men det lät bra på mötet igår iaf! Söta maskotar och banderoller, likadana tröjor, pom-pom's och höga röster! ;D

"
vaart vi gååår
vaart vi gååår
frågar alla människor
frågar alla människor
vaaart vi kommer ifrån
vaaart vi kommer ifrån
ååå vi svarar alltid
ååå vi svarar alltid
ATT VI ÄR FRÅN HAMREEEE!
SKÖNA GRÖNA HAMREEEE!"



Nu ska jag åka hem en sväng, sedan åka och köpa kattsand åt mina katter som verkar behöva påfyllning hela tiden.. ;p Sen ska jag till stallet och plocka in djuren, kan inte vara kul att stå ute i det här regnvädret. Kallt är det också! ;( Jag som hade tänkt hoppa lite smått i paddocken.. Får hoppas att det slutat regna när det är rid-dags!! Har ingen lust att harva runt i ridhuset, känns som att man är där tillräckligt mycket under vinterhalvåret.. ;)

Slänger in en bild på världens sötaste hund Max! :*



Over and Out! /m

Ordet är ditt!
Postat av: Sara

Söt!:D

2010-06-07 @ 13:27:20
URL: http://hastbloggeen.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0