hello again :)

Onsdag idag dååå! Det betyder hoppträning med pärlan ikväll eftersom det är ojämn vecka! :) Jag är riktigt taggad för det var så kul förra gången. Ska tänka på att inte sitta med handbromsen i någonting den här gången.

Kort film på Lizzy när hon blir löshoppad för ett tag sen :)

Annars dååå? Jorå, livet rullar på! Har dock inte kommit iväg på något studiebesök på Gamla Brandstationen än där jag ska börja min arbetsträning. Det har varit lite strul, men kommer att kika in där nästa vecka troligtvis. :)

För övrigt så håller jag på med ett projekt tillsammans med några i ungdomssektionen. Vi ska försöka vinna hejarklackspriset på Strömsholm i samband med Lag-SM i ponnyallsvenskan där Hamres elitlag ska vara med! Så det är rätt mycket jobb med det med tanke på att det är mindre än en månad kvar till den 6 juni då det är dags.

Sen så ska jag som alla andra i hela Västerås och runt om i Sverige besöka The Studio..! ;) Har fått ett datum i juli så får jag se vilka 2 vänner som får följa med mig.

Isabelle har börjat jobba på Ica lagret nu och det känns som att vi aldrig hinner träffas tycker båda två, men imorn är hon ledig så då får vi äntligen umgås bara vi två och utan tidsramar, ska bli fett najs! :*

Det som är bra med att hon jobbar är att jag hinner umgås med mina vännerrrr också hehe, speciellt min lilla Jessicus! Igår var en fett bra dag med henne! Vi träffades i stallet och flummade i cafeterian med diverse snack som kanske inte var det bästa med tanke på vilka som hörde haha men äääsch.. ;) Sen så red vi ut tillsammans, hon på lilla Bambi och jag på min Lizzie. Vi busade lite och lärde 3-åringen hur man gör haha! ;)

Efter att vi tagit galoppbacken och hästarna var aspigga gick vi ner till paddocken för att rida lite seriöst. Det slutade dock med att jag och Lizzy raceade och bushoppade några småhinder i full fart! xD Sen bytte vi hästar ett tag och Jessicus var fett söt på Lizzie! :'D Sandra kom förbi och fick också rida lite på Lizzy eftersom hennes häst är skadad och hon var ridsugen. Det såg väldigt fint ut och min häst fick arbeta på bra! *gilla*

När vi var klara i stallet så följde jag med Jessicus hem och vi hade fett ruuuligt med kakan Helmer?! x) Ingen kan flumma som osssss! Och jag säger bara.. alla passar inte i lugg! Lär dig fixa håret kvinnaaaa! ;o

Nu har jag verkligen inte tid att sitta vid datorn för ska ta mig hem för att hämta mina chaps och klappa katterna lite innan jag kilar iväg till stallet!
Smell ya bitches! /m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0