yeahhh!

Okej, nattugla i tell uuu! Snacka om att jag har hamnat i fel dygnsrytm ordenligt i ett par dagar vaaah..! Men ahja, det är slut på det snart för på lördag och söndag ska jag upp tidigt. Man får passa på att försöka dygna när man kan vahfan! ;D Har gjort en till sån dära braig musikupptäckt under nattens gång i varjefall! Har hört honom nynna lite på MTV sen ett par veckor tillbaka, och nu har jag minsann lyssnat igenom hans senaste album på Spotify och yeahhh!! Grabben är grymmmmmm enligt min åsikt! ;D

Adam Lambert, kom ihåg var ni hörde det först! (eller ja, vi kan ju låtsas iaf!!)



lalalaaaaaaaaaa, erkänn den är bra eyyy?! :)

Nu tänkte jag kanske sova.. eller så gör jag saker som jag borde ha gjort igår innan och sover sen..?
Vi får väl seeee! Smell yaah!! /M

Ordet är ditt!
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN! Fråga vad/hur mycket ni vill :)



http://frejalindskog.webblogg.se/2010/march/fragestund.html

2010-03-26 @ 11:49:23
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0