tired of this

Trött på att inte veta om jag gör rätt eller fel, och ledsen över att inte få något som helst stöd från något håll. Är det bara jag som tänker och sedan vågar tala om hur mina tankar snurrar?

Jag kanske har valt fel nu, men jag följer bara mitt hjärta. Jag skulle önska att jag inte känner sån skuld för att jag inte orkar vara så himla glad just nu.



Jag kanske behöver dig. Förstår du det? Du gömmer dig i en vrå. Och jag är på väg att gömma mig i en annan vrå. Jag behöver dig.. du är för fan min syster.. :'(

Önskar man kunde trycka på en knapp så man kom bort från tankarna, bort från verkligheten, bort från smärtan, bort från all skit ett tag, samla nya krafter och sedan trycka på knappen igen när man vilat ett tag!

Smell yah!

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0