dream

Jag drömde en riktigt hemsk dröm inatt, eller det var idag för jag gick och la mig vid fem imorse.. Anyhow så drömde jag att min älskade lilla katt Tuva hade blivit angripen av någon elakartad bakterie och hon var tvungen att avlivas. Trots att jag tvivlade på att hon verkligen var tvungen att bli avlivad så gav veterinären henne en spruta så hon somnade in. Jag var helt förkrossad och det var hemskt att komma hem till lägenheten och sen mina andra katter så ledsna. De gick runt och jamade och letade efter Tuva och jag bara grät och grät.. ;(

Jag vaknade lite halvt och berättade för Isabelle om min hemska dröm, sen somnade jag om igen. Drömmen fortsatte..

Tydligen så hade veterinären bara gett henne en spruta så hon sov i ungefär ett dygn. Så rätt som det var dök lilla Tuva upp alldeles levande bakom min soffa! Jag förstod först ingenting, men bitarna föll på plats så småningom. Snook och Ida var lika glada som mig och jag gav lilla Tuva friskt vatten och lite mat. Hon vinglade av sömnen fortfarande men tittade på mig med sina små varma ögon som för att säga 'Det är okej nu matte, jag är här för att stanna'.







Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0