sommar!

Shit, nu är det verkligen sommarvärme ute! Sitter på balkongen i skuggan och lyssnar på musik. Har bara tagit det lugnt idag och det kan jag verkligen behöva så som jag har varit igång. Gjort massa saker varje dag nu så långt jag kan minnas. Det är väldigt skönt att orka göra mer än en aktivitet om dagen, men samtidigt måste jag se till att vila mig ibland så jag inte tar på mig för mycket så jag blir isaaaane! ;)


Det enda jag gjort idag är att gått till soc för att lämna in lite papper, kollat på ett avsnitt av Vampire Diaries, varit på banken och tagit in hästarna i tegel. Sen jag kom hem därifrån har jag bott ute på min balkong med datorn och katterna springandes runt mina ben. Jag trivs och bara har det skönt!

Igår var jag ute på äventyr på Råby. Var på studiebesök på ett rehabiliteringscenter där jag fick information och en liten rundvandring. Jag ska besöka 2 andra center nu i sommar så får vi se vart jag börjar i höst. Det verkade riktigt bra ute på Råby, men jag är mer intresserad av Stentorpet för där skulle det nämligen finnas möjlighet att 'jobba' på ett hunddagis! Det skulle passa mig mer än utmärkt hihi. :)

Jag var även till myrorna med Catharina och Timo som hjälpte mig att få hem hyllan jag köpte där förra veckan. Allt gick bra och nu står den i min lägenhet och har grejjer i sig. Det blev hur bra som helst och jag är toknöjd! :D

Ikväll blir det grillning på viksäng med nåra av mina kära vännerrrr! Synd att min bezta Jessicus har fått både öron- och lunginflammation så hon inte kan vara med oss.. ;( Hon ska äta penicillin i 10 dagar och jag vill att hon ska bli frisk nu!

Torsdag
PENGARRRRR!
Leka med Eleniiiz :D
kanskeeeee typ leka lite med jessicus om hon inte hostar på oss x)



Fredag
MIDSOMMARAFTON HUH!
mysipys på vallbii musem på dagen med Isabull + family + hund :D
Parteeeheeyyyy med Isabull, HännaBanunaa, CarrrasssBröderna och typ massa flerrr! ;;



Lördag
Baaakis..?! ;)
typppp ridaaa lizziehest och bara dega ^^

Söndag
Släppa Liizziie på bete! :)
Fira Johäänniiii på eftermiddan/kvällen ;D




Sen äre mån,tis,ons och på torsdagen då åker häääännnaaa ;(
så det blir nog någon grill/mys/hejdåkväll för henne där någon av dagarna!


I will miss youuu DJ'H
äänna! <3

Torsdag - Lördag
CITYFESTIVALEEEN utzz utzz!




Blir krogen med hamrebrudarna på fredagen och en hemlighet på lördageeeen! ;D

Hoppas verkligen att det underbara vädret håller i sig nu! :D

JAG ÄLSKAR SOMMAREN!! ;*
peewws dåe! /mikeli

Ordet är ditt!
Postat av: Sanna

Man får verkligen passa på att njuta nu när solen ÄNTLIGEN är framme :)

2010-06-23 @ 22:28:29
URL: http://ridtravartjejen.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0