knepp cheey

Okej, jag har bestämt mig. Höhöhöhö, mer personlig blogg here i come! Så får vi väl se om jag ångrar mig, men man ska väl våga stå för den man är?! Oavsett om man är lite psykiskt sjuk eller inteee, och ja.. det finns ju faktiskt en liten baktanke med det hela. För det första är det bra för min egen del, jag bearbetar saker bäst genom att skriva och det är ju smidigt att ha en blogg, då kan jag skriva ner saker vart jag än är, för det finns ju typ alltid tillgång till en datorrr!

Sen kanske att folk som känner igen sig eller sådär kanske kan få lite inspiration och styrka genom mina ord. För även om jag kommer skriva ner jobbiga saker så kommer den röda tråden och temat såklart att vara JAG TÄNKER KÄMPA FÖR ATT BLI KVITT MIN SJUKDOM! :)

Såååå jag tänker börja fila på en ny header de närmsta dagarna!



11.50;


När jag vaknade var jag pigg och kände mig rätt fri från tunga ångestkänslor. Har haft mycket ångest de två senaste dagarna, alltså verkligen sjukt mycket. Attacker som varit väldigt jobbiga, t.o.m attacker med minnesluckor (i förrgår). Så det kändes skönt att känna sig pigg och klar i huvudet! Jag åkte till stallet och fodrade de glada och hungriga hästarna. Det var jättevarmt redan strax innan åtta när jag kom dit, så jag släppte ut hästarna nakna och gick i bara tshirt, skööönt!

Åkte hem till I igen och tog en skön dusch, blev faktiskt svettig av att vara ute i värmen! Sen ringde jag två jobbiga samtal som jag skjutit upp i flera dagar. Det resulterade i ett inprat på telefonsvarare och en telefonkö i 9min som jag inte orkade 'stå i'. Så jag beslöt att ringa dit imorn istället, lite tidigare så det inte är 80 pers före mig!

Sedan var jag till Soc. och allt blev jobbigt. Missförstånd och jag var nära på att bryta ihop av en liten vardagsgrej bara. Meeeeeeeeeeen jag tänkte att fan heller, inge mer skit nu!! Så jag agerade bra istället och lugnade mig. Allt ordnade sig också när jag gjorde det, så nu är jag stolt! :)

Solen skiner ute så jag tänkte försöka få med mig I till Vallby Museum och kolla på lite söta små djuuuur.

Hejdoooo!

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0