glädje! :)

Haluba! :)

Igår var en michet bra dag! :D Jag mådde bra hela dagen hihi. Jag var på vallbii museum med min guzz. Det var faktiskt ruuligt att spatsera runt bland de gamla husen och alla djur var så söta. Det fanns t.o.m kaninbebisar! Jag ville sno dem! Isabelle ville nog sno de prickiga griskultingarna, och jag kunde tänka mig att ta med en liten killing hem ocksååå, fett söta! :*


Pappa geeeeeeeeeet :))))


Mammaaa getter och bebisarrrr :))) Lägg märke till den som ligger UNDER foderbordet haha xD


grisisaarrr :*



Vi gick runt och tittade på alla djuren och sen till alla små affärer som var öppna, och där kunde man köpa handgjorda muggar i keramik, handgjorda skinngrejer, typ skärp och sånt och tvålar som hantverkarna hade gjort. Det fanns en liten bod där man kunde köpa silversmidda smycken, riktigt fina grejjer fanns det och det var inte ens så dyrt! Hade inga pengar med oss, men det var mysigt att bara gå runt och kolla. I en bod hade de borstbinderi och massa kläder som de hade sytt. Likadana kläder som folket hade på sig back in the days liksom.

Jag tror jag skulle trivas ganska bra och jobba/praktisera där, så vem vet, jag kanske står och säljer handgjorda ulldjur en vacker dag! :] Vi hade med oss eget fika som vi knaprade i oss innan vi tog bussen ner på stan igen. Mysfaktor vallby museum i solskenet; 10 av 10 lätt!

När vi kom ner på stan så kilade vi in på Myrorna och där hittade jag till min stora lycka en asnajs hylla som jag var och betalade idag!! :D Den kostade bara 175 kr och passar mina önskemål väldigt bra! Ett litet vitrinskåp med belysning t.o.m hihi! Jag får hjälp av Catharina och Timo att köra hem den imorn eller på måndag. Lyckliga mig! :D Tanken är att jag ska måla om den till från vitt till svart i framtiden, det kommer bli så jäkla snyggt! :)



Glad som jag var efter besöket på myrorna så fick jag något energiryck och åkte hem till mig och dammsög! Isabelle och Jessica satt på balkongen och solade medans jag var duktig, så grymt nöjd! :) Efter att jag tagit hand om min lägenhet och mina kattrackor så åkte jag och Isabull ner på stan igen och handlade tacos-ingredienser.


En kattracka! :*

Sen lekte jag med Michelle en stund medans min guzz lagade mat hemma hos sig. Så när jag kom dit hade hon tänt ljus och dukat fram det värsta romantiskt hihihihihi! :)))) Sååå söööt,  jag blev mera lycklig! Vi åt maten som var asgod och kollade på Vampire Diaries (bääässst!!). Sen slocknade tröttisen och jag fastnade framför datorn med Jessicus ;)

MICHET BRA DAAWWWG! :D



Nu idag har jag soviiiit, betalat min hylla och bara chillat. Ska snart iväg och rida min prinsessa! :)))) <3 ikväll blire kanske att umgås med lite folk eller bara tare lugnt hemma, det visar sig!

PUSH AND SCHMEK :*

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0