blubb

blubb, blöbb, blogg.. Känner mig typ tvungen att skriva här så folk inte tror att jag typ deppar ihop eller så. Alltså anledningen till att jag skrev hela det där långa 'sanningen' inlägget var mest för att mina vänner och folk runt omkring mig skulle få en bild av varför jag är sjukskriven och även för att jag är trött på att behöva svara på frågor som 'hur länge ska du vara sjukskriven?' 'varför är du sjukskriven?' o.s.v.. Jag är trött på att behöva titta ner i marken och behöva förklara och minnas allt om och om igen. Det gnager i min hjärna i stort sett varje dag ändå. Så tanken var väl lite att kunna hänvisa till det inlägget om folk är intresserade av att läsa, för jag orkar inte riktigt förklara allt jobbigt.

Men jag är för det mesta glad ändå, trots det som hänt, och det tror jag att ni märkt. Visst har jag dagar då allting känns skit, men jag försöker ändå att göra det bästa av situationen.

Så nu lämnar jag detta och fortsätter blogga som vanligt igeeeen! Bah så ni vet likzzzzom. :]

Imorn är det fredag och mina små vänner Jessicus, Hänna, Clara m.fl tar the fucking STUDENT! :o Helt sjukt att ni blivit så stora era grisar! Jag ska spendera hela dagen med att filma deras utspring, flakåkning och Jessicas studentmottagning. Hoppas på bra väder och inge jävla regn tack!!!


Nu ska jag och Jessica glida ner på stan, det blir lite alkoholfix och så ska jag köpa hårfärg och strumbyxer tills imorn! Man måste ju se bra ut i håret hallååeee och jag tänker då inte visa mina bleka ben! x)

Push and Schmek! :*

Ordet är ditt!
Postat av: jessicus

iiiiih! jag har ont i magen! helt fucking sjukt! tack gullunge för att du är så snällis ;*

2010-06-10 @ 15:31:04

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0