Woaaah

Det var ett tag sen jag var uppe och bloggade mitt i natten och det här är väl så nära jag kommer.. ;p Det känns lite som back in the days, jag sitter och lyssnar på Kent och har haft en sån där deppkväll som var vanlig förut. På något vis känns det bekvämt, som att jag vet min roll, jag hittar hem lite grann liksom.

Kvällen började bra men slutade i katastrof. Jag exploderade inuti och blev negativ. Och det är så skönt att få sitta vaken i mörkret och bara få vara negativ och jävlig utan att någon stör. Jag behöver vara negativ aight!

Jag saknar Elena. Jag saknar våra msn-nätter, våra djupa disskussioner om allt och inget. Men jag saknar att umgås med henne oxxxxå! Så jag tänker se till att hon leker med mig imorn. Basåatthonvet!

Har kollat på gamla bilder på bilddagboken och insett att jag faktiskt måste lägga ner lite mer tid på min häst. Jag saknar att ha den där kontakten när vi står och gosar i timmar och bara är. Jag tänker ta mig tid när hon kommer hem från betet igen och ännu mer när hösten kommer. Då ska hon bli fin igen. Jag ska få henne smalis och fin och vi ska träna och jag ska bli lite mer seriös. Jag ska fixa det, för hennes skull och för min skull. Vi ska få tillbaka allt vi hade. Jag älskar dig min fina Lizzy! <3 Vi har så många år kvar baby och jag ska lägga ner mer tid på dig nu! Du är min besta vän ju älskling.. <3




Ibland kanske man klarar av saker bättre ensam? Men varför törs man inte bara åka hem och möta ensamheten när man vet att man behöver den? Varför är jag rädd för ensamheten trots att den är självvald? Hmm..

Jag funderar mycket just ikväll och alla tankar snurrar lika mycket som mitt snor i huvudet tror jag.. ;) Tror banne mig jag ska ta lite saft, lyssna lite mer på underbara Kent och sen sova..?

På tal om Kent..! Deras nya album är så sjuuuukt bra!! Jag förstår inte hur människorna lyckas göra det så bra gång på gång på gång?! ;o Anyhow..! Jag bokade just biljetter till deras spelning i Eskilstuna den 17 juli! ;D Det verkar som att det äntligen blir en trio-konsert!! D.v.s jag, Jessica och Elena! ;D Jag hoppazzz verkligen att alla kan åka för vi skulle ha så grymt kul! :D

Om ni inte har lyssnat på deras nya singel,, GÖR DET NU! T.o.m folk som i vanliga fall avskyr Kent's musik tycker att den här låten är helt okej! ;) Sooo give it a try!


KENT - Gamla Ullevi

PUSSDÅÅÅÅ//m

Ordet är ditt!
Postat av: Isabull

'T.o.m vanligt folk som i vanliga fall avskyr Kent's musik tycker den här låten är helt okej' syftar du på mig då ellerrr? ;) puss baby! <3

2010-07-03 @ 13:21:26

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0