Well hello!

Here I am, in the middle of the night again! En otroligt varm sådan faktiskt! Tippar på att det nog fortfarande är ca +30 grader utanför fönstret. Har varit och badat på Framnäs med mina fina vänner idag. Myste i solen och plaskade i vattnet tillsammans med Jessica, Emelie, Mio, Isabelle, Emil och hans kompis Mathilda. Det blev 2 svalkande dopp för min del om jag minns rätt, åkte hemåt vid halv sju och lagade sedan mat med min baby.

Jag älskar faktiskt den här värmen som Sverige har den här sommaren, det är totalt underbart. Även om jag klagar på att det är varmt ibland, t.ex när man åker i en liten blå Nissan utan AC så uppskattar jag det sjukt mycket! Dagarna blir så lätta, så impulsiva. Man bara drar iväg och badar när man känner för det. Vädret är lika skönt varje dag, alla timmar på dygnet, så ingen planering och stress till stranden innan solen går i moln eller kylan kommer behövs! :)

I helgen var det Power Meet och det blev en riktig folkfest! Värmen gjorde helgen ännu bättre för alla besökare. Jag kan säga att jag inte är helt raggar- eller biltokig som vissa av mina vänner, men jag gillar att vi har det varje år för det är riktigt kul att se alla fina bilar och alla glada människor som samlas i våran stad! :D

Vi hade turen och fick åka raggarbil i lördags natt. Satt i en tokfrän svartlackad Cadillac och trängdes med Isabelle, Rebecka, Emelie, Johan, Markus, Kalle och en till som jag glömt namnet på.. (a) Killarna var snälla och vi hade riktigt kul när vi satt där och lyssnade på Volbeat, Mustach och massa annat gött i deras feta högtalare som var placerad precis ovanför baksätet! Tyvärr har jag inte orkat lägga in några bilder än så ni får fantisera ihop allt.. ;)

Imorn ska jag åka ut till min lilla vildhäst och se om det går att fånga in henne och titta till henne. Sist jag var ut så galopperade hon bara omkring och jag kunde inte ens klappa henne! xD Mamma har köpt massa morötter som vi ska locka med. Hon får njuta i en vecka till för nästa måndag kommer hon hem till Hamre igen. Hennes box är nytvättad och nymålad och väldigt fin så hoppas hon blir glad! ;)

Jag hoppas veckan går fort och det blir lördag snart, för då åker jag iväg med Jessica till Eskilstuna och ser KEEEEEEENT! Längtanskänslor i tell youuu! :)))))

Ska försöka sova i värmen nu!
Puss på er!/m

Ordet är ditt!
Postat av: Gaia

what a beautiful blog!

take a look of mine: www.iconadeironchi.wordpress.com

click on "follow this blog"(in pink colour) and rest in contact ;)



italian equitation

2010-07-14 @ 10:38:13
URL: http://iconadeironchi.wordpress.com
Postat av: Liza

Svar i min blogg :)

2010-07-18 @ 19:27:38
URL: http://lizzah.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0