Livräddaren

Men kommentera då, annars slutar jag att uppdatera!



För tillfället rinner tårarna längs mina kinder och den välkända ångesten trycker hårt mot min bröstkorg. Varför blir allting bara fel? Varför känns det som att jag dra lasset helt ensam? Jag orkar inte ha det såhär. Allting gör mig så jävla ledsen och jag är så jävla rädd att du ska ge upp. För du är inte som mig. Du är inte så naiv och dum som mig, som tror att allting kan bli bra, bara man ger det ytterliggare sjutusen chanser.



Jag vet inte vad jag skulle göra utan stallet, hästarna och människorna där vid såna här tillfällen i livet. All min styrka kommer därifrån. Min häst är världens bästa. Jag satt i hennes box idag, lutade mig mot väggen och blundade. Hon kom fram med sin mjuka mule och blåste lite varm luft på mig. Det är kärlek. <3 Vi gav oss sedan ut på en mysig barbackaritt alldeles ensamma i kvällssolen, underbart.

Du får min själ att läka, jag älskar dig!



Over and outttt! /m

Ordet är ditt!
Postat av: jessicus

kommenterarN! ;)

du får mig att sakna hästarna så jävla mycket!

2010-07-28 @ 14:10:23

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0