Genom hålet i mitt hjärta

Tack för att jag har motivationen och känslan igen, jag är så sjukt tacksam! Det låter ju ganska flummigt kanske, för egentligen finns det ju ingen att tacka..? Om det inte är en liten gubbe i himlen eller så, fast jag tror ju inte på sånt, därför lämnar vi det. ;) Ni kanske förstår att det handlar om ridningen. Iaf ni som känner mig och vet att jag tappade gnistan mer och mer under året som gick.

Nu har det gått precis en vecka sedan min häst kom hem från betet och jag har motionerat henne varje dag utom 1 då hon fick vila. Jag är så jävla stolt över mig själv!! Att jag bara har åkt till stallet och försökt se allting ur en positiv vinkel istället för att tänka 'åhh, jag orkar inte, vill bara ligga hemma och slöa' Och jävlarrr vad mycket roligare och enklare allting har blivit! :D


Varje gång du möter min blick
går en störning genom ljuset


Varje gång du möter min blick
Så vet jag vem jag är


Varje gång du möter min blick
blir min värld en aning större


Varje gång du möter min blick
hör jag ditt hjärta ge mig blod



En liten del av mig vill vara kvar i ungdomslivet, ja ni vet alla vad jag menar i guess. Men jag har insett att jag har stannat kvar där alldeles för länge nu! Jag är faktiskt vuxen, fan 24 bast och jag kan inte hålla på att låta andra ta hand om mig merr! Nu jävlarrr ska jag klara av det här! GAAAAAH!! Jag ska förtusangubbar röra mig framåt nu!

Du rör dig framåt nu
du kräver noll betänketid
Och vi står bakom dig
trots att vi aldrig syns

Vi rör oss framåt
som en mjuk sten, en varm lavin
vi rör oss framåt nu
vi är med dig alltid, med dig alltid

Harebrahejj! /m


Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0