<3

Jag är rädd, och jag förstår ingenting. Det känns som att jag är med i en jävla film eller något. Panik-slagen efter att vårat samtal bröts så kollade jag upp ett nummer på nätet och fick äntligen tag på någon. Allting är läskigt och jag är rädd. Så jävla rädd. Jag vill bara åka till dig och inte sitta här ensam och låta tankarna bli värre och värre. Du betyder så otroligt mycket för mig älskade och jag vill inte att det ska hända dig någonting.. Jag önskar att jag vore hos dig nu. Men mest av allt önskar jag att ni slapp gå igenom det här.. Jag kommer inte kunna sova innan vi har pratat igen så jag hoppas du kan ringa mig snart. Du är luften jag andas, jag älskar dig så mycket!!



Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0