whoop whoop!



Min vackra bondkatt Ida! :*


Hoho!! Det verkar som att jag och syster har något stort på gång!! Moahahahaha!! Let's prova och se om det funkar liksom.. ;; Men vad det är får ni inte vetaaaaaaaaa! *lipa*

Vem ska få gå på gratis bio då? Jo, jag!! Fick ett sms av Mimer idag och tydligen har det pågått någon "Miljökamp" i soprummen och jag och mina grannar hade tydligen vunnit den maha! ;) Som belöning bjuder de på bio, så på Söndag blir det jag och förhoppningsvis Jessica (jag menar, man borde väl få 2 biljetter?!) som går på SNABBA CASH! Det bästa är att vi tjajat om att vi ska se den när den kommer på bio, whoop whoop! :D

Well, annars då? Jorå fan! Jag taggar inför parteeeeheeeyy!! Onsdag it is!! SHAAAAKE IT!

H to the A!! Känns som att vi brukar skrika rätt bra till den här låteeeen eeeeey!!



Hej, du sitter och stirrar
Jag vet du vill ha mig
Så ställ ner ditt glas och följ med mig hem
Men du, din söta kompis, har hon någon pojkvän?
Om inte så har jag en kompis till!!

Förövrigt saknar jag Maja och jag vill fika på Espresso House!!

Nu ska jag och syster busa lite!
Smell ya!/m


Ordet är ditt!
Postat av: jessicus

mihii ^^ du är bäst!<3 och onsdag i tell u!! rarw ;;

2010-01-12 @ 00:42:07

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0