well well

Aloha! Dags för en liten uppdatering här kanskeeee..! Har inte direkt så mycket att skriva om, behåller det mesta utanför internetvärlden där allting sprids fortare än ljuset..! Saker och ting är iaf helt okej och även om vissa grejjer får mig att må lite dåligt så väger det positiva upp och förgyller mina dagar. Jag vet att det kommer låta så jävla töntigt nu, och jag skäms för jag har stört mig så mycket på alla gulligullande kärlekspar men jag måste bara få skriva det ändå.. Jag har verkligen en så himla fin flickvän, hon är bara så jävla bra för mig!! <3


Isabelle hjerta Mikaela tiihii! :*

Veckan har i princip bara spenderats med Isabelle och såklart i stallet, min lilla Lizzy var igång igen tills igår då hon var svullen i bakbenet igen och jag fällde faktiskt en och annan tår för jag tycker det är så tråkigt. jag längtar så sjukt mycket efter att få rida ordentligt. Jag gosade massa med henne och viskade till henne att jag tänker göra allt för att hon ska bli fin i kroppen igen, få fina muskler och en glänsande päls. Hon är min fina skatt och jag hoppas att jag sakta men säkert hittar min hela gnista för hästeriet igen.

Igår kväll blev det lite partey partey som vanligt nuförtiden! ;) Kom hem rätt sent från stallet så jag och Isabelle sket i stressen och bjöd över Mio på en egen lite förfest light hemma hos mig som började vid 21-tiden. Fulla som kastruller gled vi ner till Silk vid tolv och där inne träffade vi Jessica, Hanna, Daniel, Andreas, Mikaela, Jonas och lite annat random folk! Det var röjj utav bara helvete och jag hade askul ända tills slutet.. Men det är inget jag nämner här för era nyfikna små ögon! Moaahaahaa! Sjukt onödigt och sjukt dumt av vissa, men ord betyder mer än handlingar ibland och jag förlåter er båda, för denna gång! Era små slask!

Nästa helg blir en vit för det är stora nationella hopptävlingar på hamre och jag ska jobba som funktionär både fredag och lördag och då är man lagom mör på lördagkvällen.. Ska bli skönt att bara få glida i stallet, hoppas att min lust att vara i stallet kommer tillbaka lite då också! Kan ju vara att det är så jävla kallt som jag inte gillar att åka dit.. GE MIG VÅR OCH SOMMAR NU TACK!!

Nu tillbaka till sängen, tv:n och min kärlek!
Smell yah!/m

Ordet är ditt!
Postat av: Simon

Så glad för din skull :)

2010-02-01 @ 12:43:31

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0