the cure

Någon (ehrmmm!!) har ju fått mig att lyssna på Tegan and Sara trots att jag aldrig gillat deras musik innan, så jag har lite svårt att erkänna det för mig själv.. Men den här låten är så sjukt jävla bra!! Ge mig min egna "the cure" tack.. om det nu finns någon..?!



Screaming like
No one might
Call the cops and arrest you this time
Standing back
Against my building's back door
you're hoping for a ride

I know the world's been mean to you
I've got a cure
Hold tight
I know the world's not fair to you
I've got a cure for it's crimes



Ordet är ditt!
Postat av: Bellsibub

Vad du är söööööööt :) Tegan and Sara ÄGER, precis som du ;) PUSS!

2010-01-26 @ 20:05:36

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0