moraaaaaaaaan

Jag skulle kunna sparka in huvudet på någon, jag blir så jävla förbannad!! När tänkte folk börja bete sig som vuxna? Ni är för fan mellan 19-22 år gamla, men ni beter er som att ni inte vet hur ödmjukhet stavas överhuvudtaget. Vad är det som är så svårt att förstå. ALLT KRETSAR INTE!! Åhhh.. people..!

Jag mår bra med henne. Jag tycker om henne som fan, och ni kanske kan förstå att hon tycker om mig också? Visa att ni är hennes vänner förfan, jävla moraaaans.. ;( Blööööh..

Snart kommer Jessica över och då ska jag försöka tagga till, det är för fan jag som fyller år och ska firas, men jag är sjukt otaggad. Att folk man inte ens känner kan förstöra mitt humör så pass mycket. Gah.. mennnne.. IGNORANCE is my new best friend!!

tjaråååå in i dimman! /m

Ordet är ditt!
Postat av: Sofia - TÄVLING: VECKANS BLOGG

Var med och tävla om att bli veckans blogg!

Och på det sättet skaffa fler läsare till din blogg :)

http://Sofiaelinab.blogg.se



[Glöm inte följa via BlogLovin ;)]

2010-01-24 @ 17:40:05
URL: http://sofiaelinab.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0